2020.07.06.
Ma megtartottuk a HR Kerekasztalunk első hétfő reggeli kávézását
A résztvevők hasznos tanácsokat és megoldásokat vittek magukkal.
A nagyon jó hangulatú, tartalmas beszélgetés során olyan kérdéseket, feladatokat éritettünk, amelyeket egyrészről az elmúlt időszakban napi szinten kellett kezelni a HR-nek és a cégvezetőknek, pl.:
- milyen érzéseket váltott ki a home office a különböző végzettségű és munkakörű munkatársak körében, hogyan kezeltük ezt,
- mit tettünk/mit nem tettünk, hogy megóvjuk a munkáltatói márkánkat, hitelesek maradjuk a meglévő és leendő munkatársak körében,
- a belső kommunikáció működtetése a nehezen tervezhető környezetben
- rugalmasabb munkavégzési lehetőségek,
- gyorsabb reagálás a piac változásaira,
- vagy a munkavégzés hatékonyságának tudatosabb mérése.
„ADJATOK EGY KÁVÉT ÉS MEGHÓDÍTOM A VILÁGOT”